Valentijnsdag actie

14 februari 2016

Vandaag was het Valentijnsdag en dat kon Stichting Dionne uiteraard niet ongemerkt voorbij laten gaan!
Daarom hebben onze vrijwilligers, in samenwerking, met de JUMBO Paardenmarkt 400 bosjes rozen uitgedeeld! Waarom? Omdat iedereen een beetje extra liefde en aandacht verdient! En de actie liep als een trein! Binnen anderhalf uur waren we door 400 bosjes rozen heen!

Tegelijkertijd was dit natuurlijk een mooie actie om aan onze eigen naamsbekenheid te werken. We willen dan ook vooral laten weten aan de winkelende JUMBO klanten die te maken hebben met een ziek kind of een gezin kennen met een ziek kind: zij staan niet alleen! Geef hen de roos met ons visitekaartje eraan, zodat ze weten dat zij hulp kunnen krijgen. Vaak hebben gezinnen met zieke kinderen hun handen al vol genoeg. Onze vrijwilligers zorgen op praktisch gebied graag voor wat verlichting. Aanmelden kan via onze site:

En er was meer vandaag. Stichting Dionne is regelmatig gesponsord door diverse bedrijven, waaronder Het Ballonnenhuis. Het Ballonnenhuis heeft bij diverse acties van Stichting Dionne ballonnen gesponsord. Wat is er een mooiere gelengheid dan Valentijsdag om iets terug te doen? Als tegenprestatie gingen we dus vroeg uit de veren en hebben we Het Ballonnenhuis, in verband met hun extra orders door Valentijn, geholpen met alle ballonnen opblazen!

We wensen iedereen een liefdevolle Valentijnsdag!