Super Heroes en Frozen evenement

13 maart 2016

In sporthal de Watertoren in Egmond aan Zee organiseerde Moeders uit Broekpolder een ware frozen/super heroes dag waarvan de opbrengsten naar Stichting Dionne gingen.

Het was een onwijs gezellige dag waar er heel veel kids blij gemaakt werden, mede dankzij de sponsoring van Monkey Town Alkmaar en sporthal de Watertoren. Er waren springkussens, de kinderen konden zich laten schminken, nagels lakken, een van de vele spelletjes doen, er was van alles te snoepen en uiteraard konden ze op de foto met hun favoriete frozen acteur of een van de superhelden, zoals de ongelooflijk sterke en grot Hulk! Als ze durfde tenniste!

Tevens droeg het ballonnenhuis weer hun steentje bij door ballonnen te verkopen voor Stichting Dionne. Ook konden de kids op de foto dankzij diverse fotografen en ook daarvan ging de helft van de opbrengst naar Stichting Dionne.

Met trots kunnen we zeggen dat er in totaal een bedrag van ruim 800 euro is opgehaald en daar gaan wij vele gezinnen blij mee maken. Moeders uit Broekpolder en alle sponsoren en aanwezigen heel hartelijk bedankt!