Rozen voor Valentijnsdag

16 februari 2017

Op Valentijnsdag was stichting Dionne bij Jumbo J. Naberstraat in Alkmaar. Daar werden we niet alleen heel hartelijk ontvangen, maar mochten we ook de rozen uitdelen. Deze waren geheel belangeloos gedoneerd door Jumbo. Een prachtig gebaar natuurlijk, waar wij heel blij mee zijn. Door de hulp hebben wij heel wat mensen blij kunnen maken met een roos.

Naast de Jumbo willen we ook het Ballonnenhuis bedanken voor de aankleding van onze plek bij Jumbo, want zij zorgen elke keer weer voor een feestelijk tintje. En natuurlijk ook een bedankje voor onze fotograaf Stefan Ruijgrok Fotografie. Hij heeft tijdens de actie foto's gemaakt, deze zijn binnenkort te zien op onze Facebook.

Het was al met al een prachtige dag, mede mogelijk gemaakt door hulp en betrokkenheid van vele vrijwilligers. Stichting Dionne mocht liefde weggeven, maar wij krijgen dat gedurende het jaar in zoveel vormen terug. Bedankt!