Rabobank fietssponsortocht 2016

12 juni 2016

Voor Stichting Dionne het eerste jaar: we doen mee aan de Rabobank Alkmaar fietssponsortocht met de maximale 10 man en dus op naar een maximaal bedrag! Het regent en is grauw buiten, maar we hebben er zin in!

Ook dit is weer zo een moment dat we om ons heen kijken en oprecht trots zijn. We bestaan om ervoor te zorgen dat ouders niet overbelast raken door de zorg voor een ziek kind, maar ondertussen is ook de stichting zelf gaan bestaan uit een gemêleerd gezelschap: mensen die zelf een handicap hebben, ouders met een kindje met een handicap, mantelzorgers in welke vorm dan ook. En veel van hen fietsen vandaag ook mee. Van bestuurslid, tot pr lid, tot mensen die van de stichting hebben gehoord en ons een warm hart toedragen en zich daarom spontaan hebben aangemeld. En we zijn trots op ieder van hen afzonderlijk! De een fiets op een "gewone" fiets en de ander fietst dankzij Hans de Boer Tweewielers op fiets met trapondersteuning. Maar we doen allemaal mee!

Stiekem zijn we misschien allemaal nog wel het meeste trots op onze Bente. Een meisje dat door haar beperking in een rolstoel zit en daarom mee fietst met haar elektrisch ondersteunde rolstoelhandfiets. Wat een kanjer! De volle 35 km houdt ze het met een grote glimlach vol. Daar wij wij af en toe zuchten bij wind of regen blijft ze vrolijk en dapper meestal voorop fietsen. Ze geeft het tempo aan en af en toe moeten we hard trappen om haar bij te houden.

Uiteraard rijdt zij dan ook voorop als we Sportpark de Meent binnen komen rijden voor het laatste ere rondje. Het was een mooie dag. Bedankt Rabobank Alkmaar dat jullie dit mogelijk maken en wij zo weer een gezin kunnen helpen!