Gezinnen helpen elkaar!

15 april 2016

Een van de vormen van hulp die Stichting Dionne biedt is projectmatige hulp. Zo helpen wij bijvoorbeeld bij een gedwongen verhuizing of om een tuin rolstoelvriendelijk te maken. Aankomende zomer gaan wij dat laatste doen. Wij helpen een gezin, samen met Present Alkmaar, om hun tuin rolstoelvriendelijk te krijgen, zodat ook hun jongste dochter van het zonnetje kan genieten.

Om dat te verwezenlijken was er onder andere een tuinhuisje nodig voor alle spullen. Het tuinhuisje kon opgehaald worden en daar was hulp bij nodig. En soms komt de hulp uit een onverwachte hoek. Zo werd het gezin niet alleen ondersteund door één van onze sponsoren, het ballonnenhuis, maar ook door de papa van een ander gezin dat momenteel hulp ontvangt van Stichting Dionne. Een heel mooi moment waar wij als stichting enorm trots op zijn!

Wilt u ook helpen? Dat kan natuurlijk! Zowel voor onze projecten als voor de praktische ondersteuning zijn wij nog op zoek naar vrijwilligers. Stuur vrijblijvend een mail naar info@stichtingdionnne.nl voor meer informatie.